Přinášíme vám shrnutí druhého ročníku konference Newsfeed DAY. Díky našim marketingovým hvězdám a skvělému publiku jsme si užili den s jeho jedinečnou atmosférou. Podívejte se, co tento den přinesl a ještě jednou díky vám všem, co jste u toho byli s námi.
Dřív jsme sbírali hokejové kartičky, pogy, hrdiny a idoly. Doba i naše vzory se mění a už neřešíme góly nebo asistence. Zajímá nás plnění KPI, výše ROI nebo CPA. Ve středu naší pozornosti stojí osobnosti, které mají tohle v malíku. Jsou inspirativní, posouvají značky díky Facebooku kupředu a jejich výsledky mluví za vše. Vítejte ve světě facebookových marketingových hvězd! ⭐ Jeho brány otevíráme 17. dubna v 9:00. Podívejte se na video a buďte u toho s námi.
Při loňském ročníku naší unikátní konference zaměřené na výkonnostní marketing na Facebooku zazněla zvučná jména i témata. A ani letos tomu nebude jinak. Letošním Newsfeed DAY, který se koná 17. dubna 2019 v pražském Kině Lucerna, vás znovu provede sympatická moderátorka a zkušená marketérka Pavlína Louženská.
Vloni jsme měli premiéru a vyprodáno. Letos vám dáváme vědět dopředu, abyste si rezervovali datum 17. dubna ve svém diáři a mohli být přitom. Vybíráme pro vás totiž skvělé řečníky, inspirativní témata a zajímavé case studies.
Co je vlastně Newsfeed DAY? Jak si můžete objednat vstupenku a další užitečné informace najdete v článku.
O čem byl první ročník konference zaměřené na výkonnostní Facebook marketing Newsfeed DAY 2018 a v čem nás řečníci nejvíce inspirovali? Začtěte se do souhrnného článku od redaktorky Newsfeed.cz, podívejte se na video, fotografie a najděte tipy pro své kampaně i vy.
Na Newsfeed DAY zavítá hollywoodská hvězda! Tedy, ne tak úplně. Roman se ve slovenské agentuře Operam zabývá marketingem pro vybraná hollywoodská studia. Jak se dělá reklama pro takový netradiční obor?
Přemýšleli jste někdy, jaké je pracovat za modrými zdmi Facebooku? Pavel s téměř dvouletými zkušenostmi na pozici Partner Manager už nahlédl pod nejednu pokličku. Jakým způsobem je Facebook propojený s Pavlovým životem a co má v budoucnu nachystaného pro nás?
Podívejte se na video pozvánku od naší moderátorky Pavlíny Louženské, která má v agentuře 2FRESH na starosti inovace, promlouvá ke světu jako @pavlina_speaks a je zakladatelkou známé facebookové skupiny #HolkyzMarketingu.
Michal Filípek v současnosti zastává v agentuře Business Factory pozici "Señor Facebook Ads Specialist". Už tento název (humorně zvolený na LinkedIn) může napovědět, že Michal nepatří k marketérům, kteří pro vtip chodí daleko. V čem vidí slabinu facebookových reportů a jak to všechno souvisí s Columbem?
Daniel se na marketingovém bojišti nepohybuje dlouho, za necelé dva roky působení v Socialsharks se však díky nadšení do práce a vytrvalosti vypracoval na jednu z výrazných osobností českého online prostředí. Jak zapadá Facebook zrovna do Danielova marketingového mixu?
V pořadí již třetí video pozvánku na Newsfeed DAY vám přinášíme od Elišky Vyhnánkové, konzultantky v oboru sociálních médií a organizátorky Social Media Akademie.
Zvažujete svoji účast na Newsfeed DAY? Přečtěte si, co nás vedlo k tomu uspořádat takovou akci, jakou ji chceme mít a co je naším cílem. Na otázky odpovídal Jan Pátek, který vede agenturu Business Factory, a Jan Fatura - marketingový specialista v Business Factory a šéfredaktor Newsfeed.cz.
Přinášíme vám další video pozvánku na konferenci Newsfeed DAY. Na co všechno se těší, vám tentokrát prozradí Adam Zbiejczuk, pořadatel Babel Talků, Babel Campu a CMO v Influencer.cz.
Olga se v oboru pohybuje už několik let. Tato markeťačka od rány nejdříve pracovala jako Social Media Manager a Digital Strategist, až zakotvila v 2FRESH na pozici Business Development Director, kde vede tým reklamních specialistů. Jak pamatuje na dobu, které vládlo vyhledávání a Facebooku ještě nikdo nevěřil?
Podívejte se na video pozvánku, kterou pro nás natočil Peter Podolinsky, ex- Facebooker nyní působící v ROI Hunteru (Facebook Marketing Partners).
V marketingu se sice Daniel Shepherd pohybuje pouze čtyři roky, zkušeností má ale na rozdávání. Daniel se přes působení v MEC a spolupráci se značkami jako NIVEA a Colgate dostal k oceňované agentuře Goodstuff. Jak se těší na návštěvu Prahy a jaké přednáškové trumfy má schované v rukávu?
Karel je businessman, který stojí za platformou ROI Hunter a agenturou Business Factory. Jak vzpomíná na dobu, kdy byl Facebook ještě sociálním kuřetem, a jakou budoucnost modrému gigantovi předpovídá?
Dlouho očekávaný moment je tu! Představujeme vám kompletní seznam našich řečníků a témata, o kterých budou mluvit. Podívejte se na celodenní nabitý program konference Newsfeed DAY, která se uskuteční 17. dubna 2018 v Praze. Novinky o konferenci můžete sledovat zde na webu nebo na Facebookové události: bit.ly/NewsfeedDAY_FB_Udalost
Od Marketing Managera až po Growth Hacking Team Leadera v největším českém slevovém portálu. Jaký má Zdeněk Linc názor na současnou podobu Facebooku a proč si myslí, že modrá síť už není inovativním leaderem na poli sociálních sítí?
Danilo v současnosti pracuje pro Kiwi.com jako Head of Performance Marketing. Má za sebou ale bohaté marketingové zkušenosti ze všech koutů světa. Jak vnímá Facebook zrovna Danilo a kam podle něj bude největší sociální síť světa směřovat?
Skvělá věc na organizování konference je ta, že si můžete vytvořit konferenci takovým způsobem, aby se vám opravdu líbila. Jakou konferenci pro vás v dubnu chystáme my?
David Vopelka je milovníkem technologií a nadšeným inovátorem. V České spořitelně začínal už před pěti lety jako Portal Administrator, nyní ale veškerou svou energii věnuje právě marketingu. Jak vnímá Facebook a jeho budoucnost Digital Marketing & Data Manager největší české banky?
Pavlína Louženská má v agentuře 2FRESH na starosti tým, který se věnuje inovacím a produktům. Předtím vedla marketing v ZOOTU, založila skupinu #HolkyzMarketingu a je členkou správní rady Transparency International. Píše blog o módě a millenials pavlinaspeaks.tumblr.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.